Pazartesi gecesi





Ogleden sonra saat 5.30 gibi Sherlock Holmes adli bara gittim. Karnimi doyurup biraz da biralamak icin. Miranda benim garsonumdu ve orada yalniz oldugum surece bana hizli ve de nazikce hizmet etti.


Sonra benim brezilyali arkadasim cikageldi. Beraber bira icerken lafladik biraz. Sonra onun birasi bitti benim biram da bitti ciktik.


Eve giderken nehir kiyisindan gecmek istedim. Hava aydinlik karanlik arasi ve ilik bir ruzgar. sanki gokyuzu cagirir gibiydi beni. Yolda bir adam bagirdi bana dogru. Hey, ben evsiz degilim dilenci degilim yardima ihtiyacim var. Durdum ve baktim yuzune o yolu hizlica yuruyerek gecerken. Mavi gozlu, dazlak, sigara kokan adama yardim etmek icin bekledim. Sunuk ve eski bir deri ceketi vardi, yaninda beyaz kapusonlu kot pantolonlu kiz arkadasi. Adamin arkadasini aramaya ihtiyaci vardi. Benim cepten aradik. Bagira bagira konustu karsisindakiyle istediginin kendinde oldugunu soyledi... Kadin gulumsedi bana bakti beni inceledi adama bakti endiseyle adam hiddetle telefonda konusurken. Adam isini bitirdi acele bana tesekkkkur etti. Kadin taklit etti onu hizlica cekip gittiler ters yone. Ben yoluma devam ettim.

Yorumlar