Giriş

Merhaba,

Ben Doğan Sağlam, İstanbul'da doğdum, Bahçelievler İlköğretim Okulu' nun ardından 5. sınıfta Cağaloğlu Anadolu Lisesi'ne gittim, 2004 'te Dokuz Eylül Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümüne girdim ve 2009'da Bilgisayar Mühendisliği diplomamı aldım. Çok uzun zamandır planlayıp ta bir türlü ilk adımı atamadığım blog yazma işine artık başladım. Bundan sonra bu sayfadan gerek işte gerekse hayatta karşıma çıkan türlü konudan bahsedeceğim. Daha çok yazılım ve yazılım testi ile ilgili olacağını düşündüğüm yazıların dışında, blogu okuduğum, gördüğüm her şeyden bir parça katarak zenginleştirmeyi düşünüyorum. Bu arada blogumun ismini, kimi zaman hayatın bir simülasyonu olsa sonsuz döngüde olurdu diye düşündüğüm için bu şekilde koydum. Yelkovan ve akrebin dönüp durdukları gibi, Dünya'nın Güneş'in etrafında dönmesi gibi. Daha da sıralanır. İlk yazımı yine bu gün yazacağım. Kimi zaman İngilizce yazılar ekleyeceğimi de belirtirim. Blogumu takip ettiğiniz için teşekkür ederim, lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.

Saygılarımla,
Doğan

Yorumlar